lauantai 21. syyskuuta 2013

Tanssit!

Heipparallaa!

Mulla oli torstaina taas tanssitunti ja harmittelin pitkään, että mä en tule oppimaan sitä koreografiaa mitä ollaan nyt kaks kertaa käyty lukuunottamatta tätä viikkoo. Ensimmäisellä kerralla aloitettiin tämä koreografia, mutta toisella kerralla vain seurasin vierestä kamalan flunssan takia. Paljon tuli materiaalia ja tanssinopettajan ihme käsijuttuja joidenka perässä en koskaan pysy. En vaan jotenkin meinaa oppia niitä pieniä käsihärpäkkeitä..

Tanssitunti oli ja meni. Olin tosi ylpee itestäni! Mä kuitenkin opin sen sarjan loppuun asti, jota en ois ikinä itsestäni uskonu! Sarjaan on myös sekotettu jonkun verran wackingia ja onkin ihan jees, vaikka jotenkin yritin aikasemmin yhdistää sen lockingiin. Locking ei oo mun juttu ollenkaan ! Nyt mä kuitenkin muistuttelen tuota sarjaa mielessäni ja ehkä harjoittelen vielä kotona. Ens viikolla olis tarkotus alottaa uus sarja ja se on kuulemma enemmän wacking -pohjanen. Saa nähdä mitä on tulossa!


Tämän sarjan biisi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti