torstai 2. tammikuuta 2014

Vuosi 2013, entä tulevaisuus?

Heipparallaa! Ei oo pitkään aikaan tullu kirjoteltua ku on ollu vähän kaikenlaista ja ei oo ollu bloggaus ensimmäisenä mielessä.. Mutta nyt siis listaan vähän asioita mitä mun elämässä on tapahtunu vuonna 2013 ja listaan tulee myös vähän omia tuntemuksia. Kuviakin muutaman laitoin ! :)

Vuosi 2013

- Kuulin paljon ikäviä uutisia.
- Rakastuin.
- Minusta tuli ihanan tytön sylikummi.
- Otin pienen kissan.
- Koirakin tuli samaan talouteen.
- Koin iloja, suruja, pettymyksiä sekä yllätyksiä.
- Kävin Bulgariassa.
- Täytin 18v.
- Sain paljon uusia kokemuksia.
- Tanssin.
- Otin tatuoinnin.
- Nauroin.
- Itkin ilosta ja surusta.
- Huolestuin.
- Muutin uuteen asuntoon.
- Opin arvostamaan itseäni.
- Olin töissä.
- Sain uusia ystäviä.
- Tunsin itseni hylätyksi, mutta silti joidenkin osalta myös rakastetuksi.
- Tein virheitä.
- Lupasin itselleni asioita.
- Opin myös sen, että ystävyys ei ole ikuista.
- Sain anteeksi eräältä henkilöltä jota olen pitkään ikävöinyt.
- Koin elämäni hirveimmän krapulan.
- Kirjoitin päättötyön.
- Kuulin salaisuuksia.
- Päätin elää vain ja ainoastaan omaa elämääni enkä kenenkään muun.

Tulevaisuus

Aion laihtua kesään mennessä normaalipainooni, mikä tulee olemaan haastavaa ja tänään alkoi laihutuskuuri! Saa toivottaa onnee ja kärsimystä! :D Tulevaisuudelle mulla on pientä suunnitelmaa ja vähän suurempaakin.. Olen hommaamassa itselleni koiraa jonka kanssa aloitan harrastamisen, sillä tahdon sen aivan IKIOMAN koiran, josta ei päätä kukaan muu kuin minä. Haluan siitä parhaan ystävän! Suuremmat suunnitelmat julkaisen sitten kun saan asioita aikaan ja jos ne edes toteutuvat! ;) Siihen voi mennä aikaa, mutta kärsivällisyyttä pyytäisin ! :)

Hyvää uutta vuotta 2014! <3


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti